[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Čtvrtek Květen 11 00:37:00 CEST 2006

Lubor Kacian  wrote / napísal (a):

>Ftipkar, Michal. Si vezmi, ze mas adsl, dynamicku ip, firmicku s 20 ludmi.
>Vlastne, pripadov, kedy sa hodi kos je vela. So ziadnym providerom nemam
>problemy, a to mam tych servrikov zopar. Ale s telekomunistami nepohnes.

Sorry ze sa nepridam, ale pouzit pre firmu riesenie s domenovym kosom je
podla mna blbina.. Vycitavanie viacnasobnych prijemcov a podobne je za
hranicami tejto technologie, takto sa posta da prenasat za extremnych
okolnosti, ked nie je mozne zvolit riadne riesenie, ale nie robit to tak
bezne... Domenovy kos si ja pamatam hlavne ako miesto pre vhodenie posty
pre vsetky nedefinovane adresy na domene, ale to by uz dnes fungovalo
leda tak ako lapac spamu.. Pouzivat domenovy kos na prenos mailov od
providera firme je principialna blbina. Nastavuje sa to horsie ako SMTP
a zmrvi sa to ked provider posaha do konfiguracie servera.. Ak by
posledna vera nebola pravda, nevznikol by tento thread.

Podstata je totiz v tom ze mailbox bol vymysleny ako riesenie pre
jedneho CLOVEKA, nie pre jednu FIRMU. Podobne ako su na vozenie ludi
osobne auta a na vozenie nakladov nakladne auta. Da sa ist nakladiakom
na nakup, aj vozit tehly v kufri osobaku, ale ani jedno nie je "to prave
orechove" :o) No a vo vo vo tom to je... Pevna IP, vlastna domena, a ide
sa... A kludne aj od providera k providerovi.

P.