[linux] Propagacia Linuxu

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Neděle Květen 14 13:29:11 CEST 2006

Skuste si dat do googla slovo Linux. 9-te Suse, 10-te ubuntu...
nehovorim ze im mame odporucit jednu distribuciu, mozme 3-4 (ubuntu,
fedora, opensuse, mandriva). Obzvlast prve dve maju dost aktivne
komunity.

Mam rad debian a slackware (pre serverove pouzitie), gentoo je fajna
hracka... ale BFU neni cielova skupina tychto distro.

A k tomu Linux.sk... stranka ma nepochybne priestor na zlepsenie, ale
to by chcelo asi samostatny thread na zbieranie nametov.

jard

ano, prave preto som za.