[linux] Propagacia Linuxu

Peter Chabada linux na chabada.sk
Neděle Květen 14 17:49:55 CEST 2006

Ondrej Žilinec píše v Ne 14. 05. 2006 v 13:36 +0200:
> Mali by sme zejdnotit svoje sily. Vie mi niekto povedat, ci ludia okolo
> linux.sk su ochotni takyto projekt zastresit? Preklady by sa napriklad
> robili v nasom volnom case. Myslim si, ze tych 20 - 30 ludi na SVK by bolo
> ochotnych a mali by aj cas robit support pre nejaku SVK odrodu napriklad
> Ubuntu.

Na preklade Ubuntu mozete pracovat aj vy :) Staci postupovat podla
https://wiki.ubuntu.com/SlovakTeam. Len pozor, blizi sa ukoncenie
prekladov, tak by nemolo dobre porobit chyby, lebo nebude cas ich
opravovat!

Prepacte, za ten nabor :)

BTW jedna vyborna vec na tomto vydani bude, ze bude obsahovat aj
vytlacitelnu prirucku. Koho zaujima, nech sa pozrie na
http://help.ubuntu.com/6.06/index.html. Samozrejme sa pripravuje aj
slovenska verzia, len priliz nestihame :( Tak sup-sup pomahat...

--
Peter Chabada