[linux] Re: [webmaster] Pripomienky k www.linux.sk

Jan Andrejkovic jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Pondělí Květen 15 01:30:02 CEST 2006

Aj ja mam zopar poznamok k linux.sk:

Na stranke "Preco linux" nefunguju odkazy (v ramci stranky) na
"Slovencina" a "Zadarmo" - staci len vymazat mriezku v tagu "a name".

Na stranke "Distribucie" navrhujem urobit odkazy na konkretne distribucie.
Odkazy navrhujem skopirovat z rozcestnika, pricom pre Mandrivu navrhujem
uviest odkaz na slovensku stranku a pre Feforu, Suse a Ubuntu navrhujem
uviest odkaz na ceske stranky.

Inak na www.ubuntu.sk je len odkaz na .org a tam tiez nic nieje, preto
zatial odporucam odkaz na www.ubuntu.cz a www.suse.sk nefunguje vobec -
neviem ci je to docasny alebo trvaly problem.

V rozcestniku sa mi tiez zda zbytocny odkaz na www.linux.sk (co ak sa
niekto zacykli? ;) )

Otestoval som www.linux.sk aj z IE a zistil som ze sa nekorektne zobrazuje
diakritika - pricinou je font "Bitstream Vera Sans" pouzity v main.css
Firefox bol v pohode no predpokladam ze novi pouzivatelia pridu prave cez
IE preto by sa aspon tato stranka mala zobrazit korektne aj v IE ;)
(Pravda je ale ze nejdem zo slovenskeho prostredia a ani IE nie je v SK
verzii, no s inymi strankami problem nie je)

Do slovnika pojmov navhujem pridat a vysvetlit pojem open source (skrateny
vyklad z http://sk.wikipedia.org/wiki/Slobodn%C3%BD_softv%C3%A9r) a tiez
navrhujem pridat odkaz na wikipediu do rozcestnika a do slovnika -
http://sk.wikipedia.org/wiki/Linux

Zatial tolko.

Janci alias Tofu

Visit my WEB page http://go.to/tofu