[linux] Propagacia Linuxu

Pondělí Květen 15 10:23:23 CEST 2006

On 14.05.06 12:59, Peter Chabada wrote:
> Preco by to bolo na skodu.

sa pytas ci hovoris? Ak sa pytas, pouzivaj "?". (ahoj otis)

> Ja si osobne myslim, ze na skodu by bolo
> nedoporucenie nejakej distribucie. Pre obycajneho cloveka je Linux
> problem uz v tom, ze co je to ten Linux! Je to Red Hat, Mandriva, Suse,
> Fedora, Ubuntu...? Preto by bolo dobre odporucat prave jednu
> distribuciu, aby sme "novacikom" nerobili este vacsi chaos a aby sa
> netriestili sily.

aby sme sa vyhli dalsim flejmom o tom, ktoru distribuciu sme vybrali a
preco, ze sme mali vybrat atd. my sme skupina pouzivatelov linuxu, nie
konkretnej distribucie, a myslim ze snazit sa popularizovat linux tym ze by
sme preferovali konkretnu distribuciu by bolo retroaktivne.

> Ktoru vsak vybrat. Ak to nebude "ta moja" (kazdy si doplnte svoju), tak
> ochota nejako pomoct klesa. Problem je, ze na Slovensku nemame
> distribuciu, o ktoru by sa staralo (preklady, pripadne balicky...)
> viacej ludi (vzdy tak jeden-dvaja).

blaznis? vytvorenim distribucie, o ktoru by sa starali jeden-dvaja ludia
chces robit konkurenciu distribuciam o ktore sa straraju stovky ci tisice
ludi? Jeden-dvaja by sa mozno nestihli starat ani o bezpecnostne updaty.
A to nehovorim o desiatkach novych verzii balikov tyzdenne.

Slovenska distribucia nie je cesta ktorou ist. Radsej zabezpecme
poslovencenie pouzivanych programov. Netriestime svoje sily zbytocnostami.

The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.