[linux] Propagacia Linuxu

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Pondělí Květen 15 22:40:50 CEST 2006

> S tvojho pohladu, ale skus sa na to pozriet z pohladu BFU. Ten je aj tak
> dost zmateny. Ak niekomu nieco radis, tak zo zasady mu nespominaj dva
> sposoby, lebo so skoro 100% istotou tie dva sposoby skombinuje a nebude
> mu to fungovat! V tomto pripade BFU nema dostatok informacii aby sa
> rozhodol, a tak sa nemoze rozhodnut. Co mu ostava je hodit si kockou, a
> to nie je velmi doveryhodne.

Nehovorim, ze mame vybrat jednu distribuciu. Odporucme ale maximalne
5, viac uz bude prudko kontraproduktivne.

> Ak by si sa niekoho pytal, kam by ti odporucal ist na dovolenku, tak ak
> ti vymenuje vsetky destinacie, tak ti velmi neporadi.

Presne toto som mal na mysli. Preto nechcem BFU odporucat
debian/slackware/gentoo/ine distro, ktore su nepochybne dobre, ale nie
vhodne pre BFU.

> Toto som myslel uplne inak, ako si to pochopil. Vytvorit novu
> distribuciu je nezmysel. Kritizoval som to, ze o existujuce distribucie
> sa stara pramalo Slovakov :( Ide teda o preklady specificke pre tu-ktoru
> distribuciu, zabezpecenie, aby sa v distribucii objavili spellchecky (je
> hanba, ked Debian stale nema myspell-sk (no uz sa mi ho podarilo
> dotlacit do new))... A tych par ludi, co sa o nieco snazi, keby venovali
> usilie jednej distribucii, tak by to Linuxu na Slovensku prospelo
> najviac. Bohuzial sme velmi mala krajina na to, aby sa dalo venovat
> [...]

Neviem ci je dostatok lokalizatorov pre majoritne distribucie, mam
pocit ze sa to zvlada dost natesno.

j.