[linux] Propagacia Linuxu

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Úterý Květen 16 11:52:37 CEST 2006

Juraj Bednar  wrote / napísal (a):

>Ahoj,

>http://telka.sk/linux/sk-l10n/
>
>zial presmerovaine z sk-i18n.linux.sk zase nefunguje, asi nejaky
>administrator na to nemyslel.

Toto poznam, ale chcelo by to nejaky portal - groupware, CVS,
mailinglisty... kde by sa dalo
lepsie spolupracovat. Ja som zacal prekladat Audacity, ale potom napr.
nebol cas... Tak
ze mam nejake retazce prelozene a rad posktnem, ak sa chce tomu niekto
venovat...
Ale toto by sa podla mna riesit na mieste na to urcenom, ci uz

http://telka.sk/linux/sk-l10n/, alebo inom. Ide tu o vytvorenie miesta/portalu,
kt. na to bude urceny. Aby sa mohli prihlasovat developeri....
Dufam, ze som to napisal zrozumitelne...

>Funguje takmer tak dlho ako tato konfera :).

Chvilu som Tam bol subscirbnuty, ale nejak to tam bolo malo fluentne.
Asi by to chcelo trocha komercne podporit. Napriklad tak ako SKOSI
podporuje Mozillu.

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky
Namestie Andreja Hlinku 56
034 01 Ruzomberok
tel: +421 44 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/