[linux] Propagacia Linuxu

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Květen 16 01:45:44 CEST 2006

On Mon, May 15, 2006 at 10:40:50PM +0200, Jaroslav Soltys wrote:

> Nehovorim, ze mame vybrat jednu distribuciu. Odporucme ale maximalne
> 5, viac uz bude prudko kontraproduktivne.

Kontraproduktivne je aj odporucanie viac ako 3 moznosti.

Priklad: - prosim, kup mi nejaku koselu. Moze byt modra, zelena,
cervena, zlta alebo biela.

Aku koselu mi kupis? Vsimas si, ze som vymenoval presne 5 moznosti?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :