[linux] Propagacia Linuxu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Květen 16 15:05:25 CEST 2006

Ahojte,

> Toto poznam, ale chcelo by to nejaky portal - groupware, CVS,
> mailinglisty... kde by sa dalo
> lepsie spolupracovat. Ja som zacal prekladat Audacity, ale potom napr.
> nebol cas... Tak
> ze mam nejake retazce prelozene a rad posktnem, ak sa chce tomu niekto
> venovat...
> Ale toto by sa podla mna riesit na mieste na to urcenom, ci uz
>
> http://telka.sk/linux/sk-l10n/, alebo inom. Ide tu o vytvorenie
> miesta/portalu,
> kt. na to bude urceny. Aby sa mohli prihlasovat developeri....
> Dufam, ze som to napisal zrozumitelne...

mozno by sa dalo dohodnut so skosi, maju portaly na prekladatelske
teamy. Ale tu je skor o tom, kto to bude plnit a starat sa o to. To, ze
si tu povieme, ze by to bolo pekne spravit je sice fajn, otazka je skor
kto bude ten, co to spravi. Myslim si, ze v tomto ma SKOSI naozaj dobre
zazemie (Ubuntu lokalizacny team a sk.OpenOffice.org). Takze toto asi
nie je to prave miesto, kde to riesit, oslovil by som ich.

Inak co sa tyka prekladov, tym, ze velke projekty maju svojich
maintainerov, tak ak je to sucast toho projektu, treba oslovit priamo
ich (su na Marcelovej stranke). V pripade, ze sa to tyka osobitneho
projektu, staci napisat mail do mailing listu ("mam cast prekladu
audacity, ak by sa toho niekto chcel chytit, je tu moznost...").
Vzhladom na nizky traffic toto nevidim zatial ako problem...

> Chvilu som Tam bol subscirbnuty, ale nejak to tam bolo malo fluentne.

zalezi len na ludoch. Myslim si, ze ked niet co riesit vramci i18n
komunity, je fajn, ze sa tam nepisu blbosti.

> Asi by to chcelo trocha komercne podporit. Napriklad tak ako SKOSI
> podporuje Mozillu.

Som za.

 Juraj.