[linux] Propagacia Linuxu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Květen 16 18:07:44 CEST 2006

Ahoj,

> Ano, minule som v tych veciach cistil a toto som vyhodil pretoze nevidim
> vyznam v presmerovavani subdomeny. Myslim si, ze je dolezitejsie
> propagovat radsej priamu adresu. Ak take stranky budu bezat _NA_ serveri
> linux.sk, comu sa nebranim, nieje problem so subdomenou.
>
> Prosim, ak mas iny nazor a dovod nan, skus ma presvedcit.

ako ze o tom nikto z sk-i18n komunity nevie? si to zrusil a neoznamil.
To URL propagujeme, pretoze sa to da lahko presmerovat niekam inam,
zatial to hostuje Marcel, pretoze to aj robi a je to najpohodlnejsie,
ked to bude robit niekto iny, presmeruje sa ta adresa co propagujeme
(napriklad v mailing liste sk-i18n) a ty to len tak zrusis...

Nechapem, aky je rozdiel, ked nieco fyzicky bezi na nejakom linux.sk,
ktory si aj tak kazdu chvilu presuvas a niekde inde, kde sa to dotycnemu
zodpovednemu lahko upravuje...

Kazdopadne ked nabuduce spravis taketo svojvolne rozhodnutie bez
predchadzajucej konzultacie komunity, aspon by si to tej komunite mohol
dat na vedomie.

 J.