[linux] Live distribucia

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Květen 17 17:34:02 CEST 2006

no... ja pracujem v skole s Knoppixom uz nejaku tu dobu a som o nom co-to
vyskumal... v Knoppixe sa da ulozit vselico na disk s tym, ze potom sa to da
natiahnut pomocou parametra pri boote... to vselico moze byt kludne aj cely
ramdisk. do ramdisku sa daju aj doinstalovat dalsie baliky... problem je vsak
ten, ze do ramdisku, cize to zerie vela pamaete... ale v principe takuto
funkcionalitu knoppix podporuje... viem, ze to nie je to prave orechove, ale ak
sa nenajde nic lepsie, aj toto dokaze dost posluzit...
a ak treba nieco doinstalovat natrvalo, da sa prirobit dalsi compressed image a
nazvat ho /knoppix/KNOPPIX2 na danom mediu z ktoreho bezi...
este som skusal aj najst nieco take ze by sa namiesto ramdisku pouzila nejaka
particia, ale take sa mi nepodarilo vyhutat... to by vsak pravdepodobne bolo
najvhodnejsim riesenim na toto a aj mne by to v skole dost pomohlo...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world! |  .''`.
[icq] 338328204                                 | : :'  :

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.

Message doesn't contain any viruses because it wasn't sent using Windows.

Atra esternĂ­ ono thelduin             | May good fortune rule over you
Atra du evarĂ­nya ono varda            | May the stars watch over you
Un atra mor'ranr lĂ­fa unin hjarta onr | And may peace live in your heart