[linux] Live distribucia

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Květen 17 20:02:24 CEST 2006

> No, a keby bol Knoppix na DVD (=dost miesta)?
> A popr. k tomu /knoppix/KNOPPIX2 na FD=512MB?
> A este k tomu ramdisk podla Tebou navrhovaneho riesenia?

hmm... sorry, ale asi som nepochopil... takto... ten KNOPPIX2 musi byt na tom
mediu, z ktoreho to bezi... cize CD, DVD, alebo pevny disk... a to sa pri boote
systemu namountuje a pomocou unionfs mergne do roota... jaj a teraz som zistil
ze to je /KNOPPIX/KNOPPIX2 na tom mediu... a ramdisk nevidim ake riesenie som
navrhol (-: jednoducho... zjavne som nepochopil (-:

mozem pre ilustraciu nacrtnut ako fungujem v skole...
povodne DVD knoppixu som skopcil na USB disk na particiu sda2, uz na povodnom
DVD bolo /KNOPPIX/KNOPPIX aj /KNOPPIX/KNOPPIX2 a som vsimol ze to mountuje
obidva pri starte systemu tak ma napadlo spravit si KNOPPIX3, ten som vytvoril
za pomoci nejakych howto a tiez sa automaticky mountuje, obsahuje nejake baliky,
ktore v povodnom Knoppixe nie su a dost mi chybaju...
dalej mam na sda1 nejaky ten startup skriptik ktory vyhodi nepotrebne moduly,
nahodi chybajuce, dorobi posledne zmeny konfigurakov a natiahne /home/knoppix z
foldera particii sda1, potom vzdy uz len staci init 5 a facha krasne z USB disku
aj s mojimi rozsireniami...
a pri boote potom zadam ze ma natiahnut obrazy z toho /dev/sda2 namiesto DVD-cka

problem vsak vidim v tom, ze tie rozsirenia co mam v KNOPPIX3 su iba read-only a
poziadavka tu bola, ze by sa spravilo nieco taketo read-write... mozno sa da
nejako upravit ten skript pri boote ktory mountuje unionfs, aby donho mountoval
namiesto ramdisku nejaku particiu, alebo nejaky subor na niektorej particii, ale
to sa uz mne zda prilis a do niecoho takeho sa mi veru pustat nechce...
dovtedy bude treba taketo veci riesit cez ramdisk...

dufam ze nedristam prilis od veci...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world! |  .''`.
[icq] 338328204                                 | : :'  :

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.

Message doesn't contain any viruses because it wasn't sent using Windows.

Atra esternĂ­ ono thelduin             | May good fortune rule over you
Atra du evarĂ­nya ono varda            | May the stars watch over you
Un atra mor'ranr lĂ­fa unin hjarta onr | And may peace live in your heart