[linux] Live distribucia

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Květen 17 20:14:42 CEST 2006

JohnNy64 wrote:

> hmm... sorry, ale asi som nepochopil... takto... ten KNOPPIX2 musi byt na tom
> mediu, z ktoreho to bezi... cize CD, DVD, alebo pevny disk... a to sa pri boote

Ono, skor som ja Teba presne nepochopil ;) a doslo mi az teraz.

Najprv si vyspecifikujme, kolko mas RAM a FD. Ak 2*256 = o nicom, ale ak
512+1024, tak nevidim problem.

Lenze ja zas nechapem (a snad sa cosi priucim):
1. > problem vsak vidim v tom, ze tie rozsirenia co mam v KNOPPIX3 su
iba read-only a
Preco, ak je to na flashke?
2. Na co by Ti vlastne bolo read-write? Ved si raz dohadzes smetie, kt.
potrebujes a mas vystarane. A povedzme 2x al. 5x rocne to podoplnas a je
to OK - nie?
A fyzicky predsa editovat /etc/konfigurak, ci /mydate mozes, nie?

Ale asi som ja zle pochopil, kde je problem zakopany, tak sry ;)

Neviem posudit :-)

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com