[linux] /var na zvlastnej particii

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Květen 18 10:35:28 CEST 2006

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ma, v pripade preplnenia /var napr. logmi neriskujes problemy celeho OS.
> ja oddelujem /var a /home (aj /tmp, ten mountujem na tmpfs takze extra
> particiu nema)

Nemalo by stabilitu zabezpecit tych 5% reserve space/superuser blocks na
kazdej particii?

BTW: Parkrat sa mi uz stalo, ze mi (hda1=swap hda2=vsetko ostatne) squid
zaplnil / (.conf som nespravne nastavil) a nic sa nestalo. Samozrejme,
prestal ist "net", ale dalo sa ssh aj ping stroj, len PC za tym sa
nevedeli dostat na :80 vonku. Ak bola myslena stabilita v tomto zmysle,
tak rozumiem.
Spravne nastavenie squid.conf, zmazanie cache a squid -z to poriesili.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com