[linux] Zalohovanie tabuliek v PostgreSQL zo shell-u

Malosek Pavol, Ing. malo na palma.sk
Pátek Květen 19 23:11:36 CEST 2006

zdar

skus sa pozriet na pg_dump -t $TABULKA $DB > kam_to_chces
zaujimava vec je moznost spravit dump ako inserty popripade inserty aj s
nazvami stlpcov, sa ti moze hodit ked sa ti zmeni struktura tabuliek.

zdar