[linux] Vhoda licencia

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Květen 25 11:06:57 CEST 2006

ahoj,
ja som mal kedysi podobny umysel, no narazil som na problem a to taky,
ze sice som autorom niecoho (dp), ale po odovzdani prace sa stava (aj)
vlastnictvom fakulty a jej dalsie sirenie je nutne konzultovat s
fakultou (3-4y ago, fei tu ke).

tym padom GNU FDL nie je asi uplne ciste vzhladom na vyssie uvedenu
skutocnost.

btw: uvedenu komplikaciu som riesil tak, ze sw bol prepisany od podlahy
(samozrejme v mierne inej forme, vychytal som muchy, upravil filozofiu,
atd.). to vsak asi nebude v tvojom pripade mozne (nepisal si sw)... ale,
zalezi co na to fakulta, mozno to budes moct dalej sirit pod GNU FDL.

good luck!

m.