[linux] BACKUP -paskova zaloha

racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Květen 10 22:18:26 CEST 2006

To myslim vazne. Robim trochu v tej oblasti a pripajal som DAT-ky SCSI
na rozne HW, vratane SUN masin
so Solarisom a HP masin s HP-UX.
V dokumentaciach niektorych vyrobcov je to standardne pisane (napr Seagate.
Ak je DAT-ka, ktora ma cca 8 DIP switchov, tak je to velmi pravdepodobne.
Na novych DAT-kach to byva jeden samostatny papier, ktory standardne
ludia zahadzuju bez precitania,
niektore dokumentacie to maju na prvych stranach, niektore zasite niekde
v texte.

Chovanie je rozne, niekedy DAT-ku system vobec nepozna, niekedy ju sice
spozna, ale je nepouzitelna, niekedy je to nespolahlive.

Je to jednoduche - RTFM - prekvapivo aj pre HW ;-)))
Nie kazdy problem sa da riesit softwerovo, alebo minimalne HW riesenie
je niekedy jednoduhsie, aj ked HW riesenie je v tomto pripade
zmena chovania sa SW(firmware)

Dodo