[linux] Off topic - akeho mailoveho klienta odporucit

Peter Hloska holdsun na zoznam.sk
Středa Květen 31 20:01:22 CEST 2006

linux na redwood.sk wrote:

> odporucam mozilla thunderbird, import posty je mozny urcite a bez
> problemov. kontakty som neimporotoval.

aj kontakty su v pohode, teraz si nie som isty v ktorom z ponukanych
formatov otlaku som ich prenasal
a btw thunderbird to pri install'e do win kde je pouzivany otlak vie
importnut
[ospravednte tolko vyrazov nepatriacich do tejto konfy ;-)]

h.