[linux] Off topic - akeho mailoveho klienta odporucit

Peter Hloska holdsun na zoznam.sk
Středa Květen 31 22:47:43 CEST 2006

noro wrote:

> Ale tiez uz zacina mat problemy s 5GB Inboxom a niekolko GB adresarmi
> urobenymi v nom
> tiez by ma zaujimalo ako sa da riesit takyto problem z archivaciou
> majlov a praca z nimi.
> Ak sa cloveku za 2 roky nazbiera 200GB posty je to fakt problem s tym
> objemom narabat v hocijakom E-mail klientovy

sice pri mensom objeme a tusim len na wME a hlavne pri prechode z 1.0.X
na 1.5 sa priserne dlho nacitaval inbox a dost haluzili[rozumej
neskutocne oznacenie a pocty] nove a neprecitane maily...objavilo sa to
aj po prechode
riesenie compact folder && rm Inbox.msf && restart thunderbird

zalohu by som riesil normalnou kopiou/presunom/premenovanim prislusneho
adresara ku kontu a praca s nim po prestaveni v edit > account settings
> server settings > local directory: /cesta/mails_old - nieco idealnejsie?
h.