[linux] Sendmail z RH 8.0 na Fedora Core 4

Miki adminmiki na alcatel.sk
Čtvrtek Listopad 2 13:09:36 CET 2006

Hello Ing.,

Tuesday, October 31, 2006, 12:40:48 PM, you wrote:

IDT> Ahojte,
IDT> hladam najmenej bolestne riesenie, ako preniest beziaci mailovy server so Sendmailom 8.12.8
IDT> beziacim pod Red Hat 8.0 na iny stroj, kde bude tiez Sendmail
IDT> (verzia 8.13.4) na Fedora Core 4.

IDT> Na serveri je cca 700 mailovych kont, celkovo je na disku cca 10GB dat.

moje 2-centy ;0
pokial F4 bude na inom stroji, spojazdni si to tak ako to ma byt s tym
ze tam nebude ziadne konto, pripadne jedno na testovanie, ked to bude
behat zo setkym,i sluzbami ktore tam xces mat tak:
- vypnut sendmail na starom servri a na novom tiez
- presipat konta/data na novy
- zmenit MX zaznam v DNS pokial je novy na inej IP, pokial nie tak po
zapnuti to naskoci samo, pokial nie treba len pockat na to kym sa DNS
zreplikuje vsade a postupne sa to rozbehne, len treba mat stary
vypnuty, aby sa nestalo ze do stareho pride este daka posta

ps: toto je vseobecne, sendmail nepozuivam, ale uz som par krat
prevlacal konta hore dole ;(

miki