[linux] Dynamicke alokovanie pmati v kernel space 2.6.x jadra

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Listopad 3 10:54:12 CET 2006

Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> Zavisi od toho, ci kod prehlasi za sucast diplomovej prace. Ja planujem
> ako diplomovku odovzdat len text a implementacia bude moja.

Lenze diplomovka aj bakalaraka a aj dizertacka su spolocnym dielom
studenta a jeho veduceho/skolitela iniciovana skolou, pricom podla
autorskeho zakona ak na dielo viac autorov tak je vlastnikom prav, ten
ktory tvorbu inicioval.

A to je na sudne spory, kedze projekt vypisala skola, bud na navrh
veduceho alebo po dohode veduceho a studenta.
Na druhej strane vsetko co vznikne zo statnych penazi - ci uz dotaciou
alebo dotaciou na APVV projekt musi byt verejne dostupne, a u nas nie je
skolne na verejnych VS.

Problem nie je ta jednoduchy ako sa zda

Peto