[linux] Dynamicke alokovanie pmati v kernel space 2.6.x jadra

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Pátek Listopad 3 11:01:33 CET 2006

Pokial zada diplomku externa firma a skola s tym suhlasi (neviem, ci
to musi byt firma ako podnikatelsky subjekt, alebo to moze byt len
externy skolitel ako osoba), tak ona zadava aj druh licencie.

Lego