[linux] Dynamicke alokovanie pmati v kernel space 2.6.x jadra

Jaro Soltys jardique na gmail.com
Pátek Listopad 3 11:12:45 CET 2006

Na FMFI UK som podpisoval licencnu zmluvu so skolou po obhajeni
diplomky. Praca je moja, oni maju pravo pouzivat ju na svoje
akademicke ucely. Ja im to pravo nechavam, ale zaroven som diplo
pustil von pod vhodnou opensource licenciou (Creative Commons
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5), nech si moze citat kazdy a
nielen student UK. Su ludia, ktori si kod k diplomovke ponechali uplne
pre seba a verejny je len text. Ono to asi zavisi aj od univerzity :(

j.