[linux] Dynamicke alokovanie pmati v kernel space 2.6.x jadra

Pátek Listopad 3 15:51:33 CET 2006

On 03.11.06 15:42, Juraj Galbavy wrote:
> Mozno by bolo dobre vydat tu pracu ako ISBN publikaciu, toto spravila
> moja sesternica s jej pracou a veru skola nebola moc nadsena.

pokial nedostatok nadsenia nedosiahol mieru odobratia diplomu, myslim ze je
to OK.

V kazdom pripade, pokial pre skolu (a ta je vedena ako tvoj zamestnavatel)
spravis nejaku pracu, prava patria skole pokial sa nedohodnete inak. Vratane
toho, ze nemas pravo s danou pracou manipulovat dokonca ani so zamienkou, ze
to vzniklo zo statnych penazi a teda to je verejne...

Takze by som silne neodporucal neskusat na skoly podobne finticky, a
zverejnit pracu az po dohode. Alebo niekto mieni riskovat vs. diplom?
Spam is for losers who can't get business any other way.