OT[linux] Dynamicke alokovanie pmati v kernel space 2.6.x jadra

Jaro Soltys jardique na gmail.com
Pátek Listopad 3 22:47:09 CET 2006

Spravna otazka. Mozno som mal to stasie, ze moj diplo veduci je
nakloneny opensourcu, najma ked som robil taku temu :) A to s tym
prachom v skolskej kniznici... nastastie nie vzdy je to tak, vid
http://www.skynet.ie/~mel/ a jeho praca na sprave pamati, alebo
porovnanie linuxu2.4 a freebsd (asi 4.7?)
http://www.root.cz/clanky/porovnani-linux-freebsd/ ktore autor zalozil
na svojej diplomke (pisane u nasich ceskych susedov).

Bodaj by skoly viac vychadzali v ustrety...
j.