[linux] Linux a virtualizacia

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Neděle Listopad 5 15:10:16 CET 2006

No nerad to pisem, ale pokial potrebujes riesit zasahy do konfiguracie
testovacich masin, tak podla mna najlepsia alternativa je vmware
workstation za $300 a jeho podpora snasphotov a ich klonovania. Na
testy pri zmenach konfiguracie je to to najlepsie (pokial nezvazis
nieco radovo drahsie).

Ale inak, z pohladu riesenia problemu a jednoduchosti sa mi zda uplne
ok vyriesit chroot  a aliasy nad sietovkou, aby nebol problem pocuvat
na :80.

Urcite nie usermode linux, qemu a xen je imo tiez zbytocny.