[linux] proprietar od nvidie + framebuffer

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Úterý Listopad 7 19:54:31 CET 2006

Ahoj

vesafb-tng v 2.6.18 (v ramci gentoo patchov) mi chodi v no problem s
x11-drivers/nvidia-drivers-1.0.9626. Od DirectFB na konzole az po
Beryl na Xkach.

Ciao

P.S. 01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation Quadro NVS
110M (rev a1)

Lego