[linux] Kompilacia jadra 2.6.18.1 AMD64

Reggue reggue na gmail.com
Středa Listopad 8 16:17:07 CET 2006

Zdravim vsetkych,

na zaciatok: mam sempron 64bit a SATA disk. Mam problem so zavedenim
skompilovaneho jadra v debiane, vzdy mi vypise nieco take:
VFS: CANNOT OPEN ROOT DEVICE "SDA7" OR UNKNOWN - BLOCK (0,0)
PLEASE APPEND A CORRECT "ROOT=" BOOT OPTION
KERNEL PANIC - NOT SYNCING: VFS: UNABLE TO MOUNT ROOT FS ON UNKNOWN -
BLOCK(0,0)
Skusal som aj prekompilovanie s vytvorenim deb balicku a nasledne jeho
instalaciu. Po nainstalovani sa automaticky pridalo jadro aj do grub,
nehlasilo ziadnu chybu, no aj napriek tomu mi vypisuje hore uvedenu hlasku.
Vie niekto poradit ako tento problem riesit?

Dakujem