[linux] Kompilacia jadra 2.6.18.1 AMD64

Milan Toth milan na toth-online.com
Středa Listopad 8 16:36:32 CET 2006

Ahoj,

    skus si precitat peknucky manual o tom ako compilovat kernel
    na debian-e "in debian way" ;-) Je to asi najednoduchsy
    sposob ako si vycompilovat vlastne jadro bez akychkolvek
    hlavy boleni a starosti.

    http://www.debian.org/doc/FAQ/ch-kernel.en.html

M.

p.s.: neopisal si postup ako jadro kompilujes, ci vsetky moduli
tlacis priamo do jadra, ci mas vytvoreny init.rd img file pre
moduly ktore potrebujes pri boot-ovani systemu, ako tvoj linux
"vidi" ten SATA disk ....