[linux] proprietar od nvidie + framebuffer

madmp3 na atlas.cz madmp3 na atlas.cz
Středa Listopad 8 19:19:11 CET 2006

Toto su veci, ktore vobec nevyuzivam ... ale suspend na disk mi chodi, suspend do
ram nie, ostane cierna obrazovka ako pises.

ten vesafb-tng som uz tusim skusal a robilo mi to tusim tiez to iste, ale este to skusim preistotu
raz, niesom si isty ci som ho skusal, ale vesafb-tng mam velmi rad, takze urcite si myslim,ze som
ho skusal.