[linux] linux firewall

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 9 13:51:10 CET 2006

Pre zaciatocnika Ubuntu + Webmin (da sa tam ten firewall doslova
vyklikat a iptables skripty to vygeneruje samo).

Ale my pokrocilejsi si iptables skripty generujeme roznymi inymi
sposobmi podla konkretnej situacie.

ostry