[linux] linux firewall

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Čtvrtek Listopad 9 14:09:13 CET 2006

Matus UHLAR - fantomas  wrote / napísal(a):

> hociktora, t.j. vezmi tu, ktorej rozumies najviac alebo na ktoru zozenies
> najlepsi support (kamarati, firmy v okoli).

Otazka bola smerovana preto lebo som sa docital ze existuju
specializovane distribucie na nejaku vec napr. disketovy router a ine.
Preto sa zaujimam ci existuje nieco podobne aj pre firewall.
Moj jediny support je tato konferencia.

> co si predstavujes pod pojmom transparentny firewall, pripadne ako sa podla
> teba lisi od netransparentneho?

V podstate to ma robit len filtraciu paketov t.j. nepotrebujem preklad adries /NAT/, maximalne tam bude bezat transparentny proxy /squid/.