[linux] OT: Posielanie mailov do konferencie

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Listopad 9 15:12:42 CET 2006

  Pozdravujem Vas, hory, lesy!

Som rad ze sa na konfere objavuju aj novi ludia a nadejam sa tym padom,
ze mailova konferencia este nepatri do stareho zeleza.

Rad by som vsak upozornil mladych kolegov (kolegyne som si nevsimol),
aby si nezabudli precitat niekolko zakladnych dokumentov o komunikacii
prostrednictvom mailu.

Mam namysli najma
  RFC1855 - Netiquette Guidelines
  lists.linux.sk MetaFAQ (odkaz v paticke kazdeho mailu v tejto konfere)

Konkretne veci, ktore som si vsimol su, ze clovek odpovie na mail
stylom, ze vo svojom mailovom klientovi nepouzije funkciu "Reply",
ale ze jednoducho napise novy mail na konferu s predmetom "Re: ...".
To nestaci! Funkcia Reply robi minimalne jednu dolezitu vec naviac
a to ze nastavuje v hlavicke mailu suvislost na mail predosly.
Dalsou vecou je nedodrziavanie zalamovania riadkov. Mozno Vam to pripada
smiesne ked mate monitor s rozlisenim 1600x1200 a pouzivate Thunderbird,
ale _vacsina_ ludi, ktorych poznam (podla toho si mozete domysliet s
akymito (,,pochybnymi''?) ludmi sa stykam) pouziva "mutt" alebo "pine"
cez terminal(ove okno) so sirkou 80 znakov a vyskou 25 (24) znakov.

   Tolko mojich 0.2 EUR,
  Prajem Vam pekny den
    S pozdravom Jasan