[linux] OT: Posielanie mailov do konferencie

Čtvrtek Listopad 9 16:12:36 CET 2006

On 09.11.06 15:12, Jan Sarenik wrote:
> Konkretne veci, ktore som si vsimol su, ze clovek odpovie na mail
> stylom, ze vo svojom mailovom klientovi nepouzije funkciu "Reply",
> ale ze jednoducho napise novy mail na konferu s predmetom "Re: ...".
> To nestaci! Funkcia Reply robi minimalne jednu dolezitu vec naviac
> a to ze nastavuje v hlavicke mailu suvislost na mail predosly.

Obavam sa ze za toto najviac mozu mailovi klienti istej nemenovanejfirmy,
ktora si mysli ze bude lepsie ked si threading urobipo svojom.

Na druhej strane sa obcas zas najdu ludia, ktori si myslia ze staci poslat
odpoved a zmenit subjekt, a mozu poslat novu otazku, co threading tiez kazi.

> Dalsou vecou je nedodrziavanie zalamovania riadkov. Mozno Vam to pripada
> smiesne ked mate monitor s rozlisenim 1600x1200 a pouzivate Thunderbird,
> ale _vacsina_ ludi, ktorych poznam (podla toho si mozete domysliet s
> akymito (,,pochybnymi''?) ludmi sa stykam) pouziva "mutt" alebo "pine"
> cez terminal(ove okno) so sirkou 80 znakov a vyskou 25 (24) znakov.

Hlavne ide o ludi ktorisi neuvedomuju co je to PLAINTEXT, a ze textove maily
sa nemozu len tak zalamovat ako komu pride vhod. vysledky potom vyzeraju
takto: http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2006-August/074850.html

(mimochodom, v dotycnom threade je ukazka aj nesvaru co som spominal
vyssie).

Obavam sa vsak, ze pokial sa dane pravidla nezverejnia, nebude to mat obavam
sa vyznamny ucinok. Mozno by to chcelo nieco ako: