[linux] RAM consumption per process

Pátek Listopad 10 09:47:32 CET 2006

On 10.11.06 00:15, Jaro Soltys wrote:
> ps avx | less
> pozeraj stlpec RSS (resident set size), ak si mal na mysli kolko ma
> proces v pamati (t.j. nezaujima ta, ci vyplnil hoc aj cely swapak...)

mm pocit ze RSS v 'ps' je presne to iste ako 'RES' v top-e :)
rovnako ako VSZ v 'ps' je presne to iste ako 'VIRT' v top-e.

to preto ze si zle vysvetlujes co ti 'free' vypise. Vysvetlenie tu uz bolo
ale ma narok byt to vo FAQ tejto konfery (a mnohych inych linuxovych)

google: linux free memory faq

http://gentoo-wiki.com/FAQ_Linux_Memory_Management
http://www.faqs.org/faqs/linux/faq/part4/ bod 6.8
http://www.cyberciti.biz/faq/linux-check-memory-usage/

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...