[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

benco benco na acid.sk
Pátek Listopad 10 10:44:26 CET 2006

On Fri, Nov 10, 2006 at 10:26:49AM +0100, Lubomir Host wrote:

> A preco nemas aj ty na svojom stroji solaris? ;-) Mozes prosim uviest,

- lebo som chcel skusit linux na sparc-u
- lebo mi neslo o vykon ale o to, ci to funguje

> na akom zeleze prevadzkujes debian ty, s akym kernelom a pripadne za

je to tusim Ultra2

cpu             : TI UltraSparc IIi (Sabre)
MemTotal	: 254096 kB
hda		: 8901720

> kolko sa na tom sparcu skompiluje kernel?

kernel je 2.6.8 a kolko sa kompiloval si uz nepamatam, ale take 2 hodiny
urcite:)

> Zo solarisom nemam dostatocne skusenosti, takze si to netrufam dat na
> server, ktory mam pouzivat v produkcii (snad niekedy).

pisal si, ze to mas na vyskusanie:)

b.

  ,''`.       [benco] | mailto: benco na acid.sk | silc: /msg benco
 `. `'           GPG publickey: http://www.acid.sk/pubkey.asc
   `-      KF  =  388E 43D9 7316 A4D4 A0EB  C4F2 E769 64EB DEB3 7CF1