[linux] Linux a virtualizacia

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Neděle Listopad 12 16:58:39 CET 2006

Dobry den,

skvele! Na Vasu firmu som zhodou okolnosti nadabil uz dnes dopoludnia,
ked mi google ponukol "sponzorovane prepojenie" www.virtualserver.sk.
Ake vidite z hladiska Vasho biznisu plusy a minusy xen, qemu a vmware?

Tie snapshoty VMware sa daju robit aj nejakym skriptom automatizovane,
alebo len cez VMware Server Console kliknutim na "Snapshot"?

ostry