[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

Miroslav Pail miroslav.pail na mil.sk
Pondělí Listopad 13 07:57:14 CET 2006

Lubomir Host wrote:

>Ano, Solaris ja vo vela veciach popredu, uznavam. Ale nie som s nim az
>taky kamarat. A kupovat to, aby mi to potom stalo niekde v pivnici, by
>bol asi drahy spas. ;)
>
>rajo

Solaris10 sa da stiahnut zo SUN-ackeho webu. Plati sa len ak chces
support. Myslim ze sa tam musis zaregistrovat, ale inak je free.
A ak ti nerobi vacsie problemy linux, tak tinebude robit vacsie problemy
ani solaris. Minimalne vyskusat sa to oplati.