[linux] Linux a virtualizacia

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Pondělí Listopad 13 10:30:08 CET 2006

Zatial databazy robime cez pg_dumpall alebo mysqldump vtedy mi to
nezavysi na filesysteme.

To popisovanie riesenie je podla mna na mysql+xfs

Asi nejako globalnejsie to nejde vyriesit, myslim kombinacie xfs, ext3,
reiserfs + mysql,postgresql,firebird

Je ten snapshot toho systemu az taky drasticky? Podla mna ked sa vie
filesystem zotavit po vypadku elektriky a aj databaza sa vie zotavit,
tak nie je to az take drasticke.

Jan Nemsak

Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava
email: jan.nemsak na zooom.sk
www  : http://www.zooom.sk
tel  : +421 905 227 168
jaber: janko777 na jabber.cz