[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pondělí Listopad 13 11:05:24 CET 2006

Darujem originalne DVD Solaris 10 aj s peknym obalom ;). Sice je z marca
2005, ale updaty to snad riesia, ci nie?

Vyzdvihnut si to mozno vo VI Druzba na Botanickej ulici v Bratislave.

ostry