[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

benco benco na acid.sk
Pondělí Listopad 13 11:45:34 CET 2006

cau,

solaris sa da nainstalovat aj zo siete..mechaniku bohuzial momentalne nemam
ziadnu na pozicanie:(

b.

On Mon, Nov 13, 2006 at 11:41:47AM +0100, Lubomir Host wrote:

> Heh, dakujem. Ale ak sa bavime o tom serveri, ktory mozem kupit, tak
> musim poznamenat, ze ten server je bez CDROM. Skusil som do neho vlozit
> mechaniku z IBM laptopu (rozmerovo aj konektorom to sedelo), ale napriek
> tomu sa mi nepodarilo rozbehnut boot z CD. Server ako keby tu CDROM
> vobec nevidel.
>
> Nema skusenosti niekto s tymto? Je na to treba nejaku specialnu "Sun"
> mechaniku? Pozicia niekto na par dni?
>
> rajo

  ,''`.       [benco] | mailto: benco na acid.sk | silc: /msg benco
 `. `'           GPG publickey: http://www.acid.sk/pubkey.asc
   `-      KF  =  388E 43D9 7316 A4D4 A0EB  C4F2 E769 64EB DEB3 7CF1