[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

Stefan Varga Stefan_Varga na tempest.sk
Pondělí Listopad 13 11:59:25 CET 2006

Lubomir Host wrote:
> Heh, dakujem. Ale ak sa bavime o tom serveri, ktory mozem kupit, tak
> musim poznamenat, ze ten server je bez CDROM. Skusil som do neho vlozit
> mechaniku z IBM laptopu (rozmerovo aj konektorom to sedelo), ale napriek
> tomu sa mi nepodarilo rozbehnut boot z CD. Server ako keby tu CDROM
> vobec nevidel.

Ako, ako keby ? ak si pripojeny na seriovej konsole tak existuje take
cosi ako probe-scsi-all
a tam uvidis ci ti ju vidi. boot -v cdrom potom mozes bootnut. Dokonca
je mozne hardwarove
cesty priamo preliezat prikazom cd, .info a ine.
> Nema skusenosti niekto s tymto? Je na to treba nejaku specialnu "Sun"
> mechaniku? Pozicia niekto na par dni?

Je vsak lepsie urobit si install server, co je otazka 1.5(2h) hodiny.
Lahsie ho spravis na
Solarise, ale rozbehas to aj na linuxe. Na nete je par navodov ako to
urobit.
Ja by som sa isiel radsej touto cestou aj ked pociatocny setup moze
zozrat viac casu. Do
buducna sa to moze vratit. A aj pripade instalcie linuxu by som sa
priklonil k instalacie
zo siete.

Stefan