[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Listopad 13 12:45:00 CET 2006

On Mon, Nov 13, 2006 at 11:59:25AM +0100, Stefan Varga wrote:

> Ako, ako keby ? ak si pripojeny na seriovej konsole tak existuje take
> cosi ako probe-scsi-all
> a tam uvidis ci ti ju vidi. boot -v cdrom potom mozes bootnut. Dokonca
> je mozne hardwarove
> cesty priamo preliezat prikazom cd, .info a ine.

probe-scsi-all som neskusal, ale prikaz 'boot cdrom' som do ALOM pisal.
Vypisalo to nejaku divnu hlasku a boot sa nekonal. Hlasku mozem pohladat
v logu.

> Je vsak lepsie urobit si install server, co je otazka 1.5(2h) hodiny.
> Lahsie ho spravis na Solarise, ale rozbehas to aj na linuxe. Na nete
> je par navodov ako to urobit.  Ja by som sa isiel radsej touto cestou
> aj ked pociatocny setup moze zozrat viac casu. Do buducna sa to moze
> vratit. A aj pripade instalcie linuxu by som sa priklonil k instalacie
> zo siete.

Ano, videl som, ze sa to da bootovat aj zo siete, ale priznam sa, ze sa
mi nechcelo moc babrat s binarkami pre sparc na i386 architekture.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207