[linux] Linux a virtualizacia

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Středa Listopad 15 15:17:13 CET 2006

Ja som tiez skusal xen, na intel core2 procesori, 4GB ram.
Inastaloval som winsows2003 server, ide to bez problemov, nemusel som
ziadne veci robit pri instalaci
(f5, f6)
Problem mam ze ked mi dam mem=2047  tak ide, ked dam pamati viac (2048)
tak sa domena pusti - vidim ju v xm list, ale nejde dalej.
Skusil som aj xen skompilovat s podporou PAE  a nic, nepomohlo

Nikde som nenasiel zeby bolo obmedzenie na velkost pamate pre guest domenu.
Pre dom0 mam 256M takze by malo byt volnych 3.7GB

Nemate nejake napady? Xen som pozuil najnovsi, 3.0.3.

Dakujem

j.

Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava
email: jan.nemsak na zooom.sk
www  : http://www.zooom.sk
tel  : +421 905 227 168
jaber: janko777 na jabber.cz