[linux] solaris on x86

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Listopad 16 09:17:35 CET 2006

Michal Holes wrote:

> aky mate nazor na prevadzku Solarisu na serveroch x86? Konkretne mi ide
> o to, ake su jeho prakticke vyhody a nevyhody v porovnani s Linuxom na x86.

Cau!

Solaris bol po Ultrix-e od Digital-u moj druhy Unix  v zivote- ale to
bolo na SPARC-u. Mal som z neho dobry pocit, ale nebol na desktop tak
konfortny, na server sa ale hodil velmi dobre ale co sa tyka otazky je
tak trochu provokativna (v suvislosti z datumom)

*Sun a AMD vytvorili strategicke spojenectvo, aby mohli firmam ponuknut
Extremny vykon za prijatelnu cenu *

*LAS VEGAS -- November 17, 2003 --*Sun Microsystems, Inc. a AMD  dnes
oznamili strategicke spojenectvo vdaka ktoremu  Sun bude dodavat   AMD
Opteron/ove-based Sun Fire a optimalizovane verzie  Solaris-u a JRE/JDK
ako aj  Linux-u.
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543_10218~78608,00.html

Preto asi nebude vhodne nasadit Solaris na EM64T resp. IA-32 ale AMD64
je "ine kafe" a je otazka co od toho chces?

Peto