[linux] Linux na SunFire V240 (architektura SPARC)

Jozef Racek jozef.racek na unit.sk
Pondělí Listopad 20 10:36:59 CET 2006

> probe-scsi-all som neskusal, ale prikaz 'boot cdrom' som do ALOM pisal.
> Vypisalo to nejaku divnu hlasku a boot sa nekonal. Hlasku mozem pohladat
> v logu.

Ked sa prihlasis do ALOM-u, tak mozes niektore veci robit v nom (
vypnute, ale aj zapnute servera, nejake nastavenia, ...), ale niektore
musis z konzoly ( prikaz "console" v ALOM-e).
Ked sa dostanes do konzoly,  potrebujes sa dostat do OBP ( ok prompt
"ok>"). Ked budes v nom, treba napisat "probe-scsi-all", pripadne boot
cdrom -v, alebo boot net -v

Ked budes nastavovat bootovaci server pre 240-ku, tak si pozri ktora
sietovka am aku MAC adresu, alebo v OBP nastav pouzivanie local MAC
adries na false
a potom ti server bude na vsetkych sietovkach pouzivat mac adresu, ktoru
ziskas prikazom banner

Dodo