[linux] promise sx4300

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Listopad 20 12:09:56 CET 2006

S tymto konkretnym modelom skusenost nemam, ale ak je pristup Promise
rovnaky ako pri S150 / SX 4000, tak by som ho rychlo vratil/vymenil za iny.

Promise ma len binarne drivery pre konkretne verzie jadra a potom akysi
"ciastocny" open source (na sposob. Nvidie ), ktory je vsak dost zly a
dost zastaraly. Okrem toho nepodporuje hotplug.

Existuje alternativny driver sata_sx4, ale nie je o moc lepsi.

Pre podrobnosti pozri archiv, preberalo sa to tu.

Co sa tyka verzii jadra, mne to bezi na 2.6.11, ale ako hovorim, radsej
od nich ruky prec, ak mozes zbav sa ho kym nie je neskoro.

Mike