[linux] Ako premenovat 1500 fotiek

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Říjen 2 00:34:35 CEST 2006

Ing. Jan ONDREJ  wrote / napísal(a):
> V pythone asi takto:

> #!/usr/bin/python
> '''
>  This program is free software; you can redistribute it and/or modify
>  it under the terms of the GNU General Public License as published by
>  the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
>  (at your option) any later version.
> '''
>
> import os,time
>
> c=0
> for fn in os.listdir('.'):
>   c+=1
>   nfn="%s---%05d" % (
> [...]

Vdaka pekne, *velmi* mi to pomohlo.
Nakolko vsak python ani len netusim poprosim o 3 drobne featurky:
1. premenuvavaj *.jpg ONLY
2. ./script adresar - premenuje vsetky .jpg v $adresar (inak premenuvava
aj script ;)
3. subory v "." nacitavaj podla mtime od najstarsieho (lebo inak to robi
unsorted a to cislovanie fotiek na konci nie je chronologicke = je priam
chaoticke = unsorted = de facto random)

*Uprimna vdaka*

've a nice day!

JK