[linux] Pri komunikacii so statnou spravu musi statny organ zo zakona prijat jeden z formatov ODF, RTF, TXT, HTML, PDF, XML a v rovakom formate odpovedat-Ake su skusenosti?

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pondělí Říjen 2 17:21:36 CEST 2006

Pozdravujem,

skusenosti su aj take, ze ked napr. ministerstvo posle napr. nejaku
vyzvu v davno prekonananom formate RTF (stretol sa niekto niekedy s tym,
ze by poslalo v inom formate?), tak vyzaduje v tomto formate aj odpoved
(odpovedou je napr. grantovy projekt).

Dalsia moja skusenost je taka, ze ukladat dokument pouzivajuci pokrocile
formatovanie a co i len trochu zlozitejsie objekty z OpenOffice do RTF,
je casto vrazdou toho dokumentu. Z tohto uhla pohladu povazujem RTF za
vyrazne horsi format, ako DOC - ale to neznamena, ze by medzi tymi
formatmi mal byt aj DOC, ale podla mna by tam nemalo byt ani RTF, nieto
este tronit na prvom mieste zoznamu "posvatenych" formatov.

Takze podla mna RTF je vyraznou dierou tej legislativnej upravy.

ostry