OT [linux] Pri komunikacii so statnou spravu musi statny organ zo zakona prijat jeden z formatov ODF, RTF, TXT, HTML, PDF, XML a v rovakom formate odpovedat-Ake su skusenosti?

Peter Hloska holdsun na zoznam.sk
Úterý Říjen 3 17:43:37 CEST 2006

peto wrote:

> To je ale protizakonne lebo paragraf 6 zakona NR SR 275/2006 hovori
> Štandardy musia byť otvorené a technologicky
> neutrálne.
> co doc ani xls nie su

a co s tym urobit ked firma chce dotaciu? nic, vyplnit 22 stranovy .doc
dokument , prepleteny tabulkami s kombinaciou portrait/landscape
orientation pages, ktory sa nenaformatuje rovnako ani vo svojom
materskom softe ak nie je ta ista verzia a dufat ze im vysledok nebude
vadit... a samozrejme im donekonecna upravovat a doplnat udaje podla
lubovole bez ohladu na okolnosti s tym spojene-este som nepocul o tom,
ze by "institucia" specifikovala poziadavky na prvy krat s konecnou
platnostou...

ps: mozno sa situacia od februara zmenila